Liten uppdatering

Har börjat skolan nu. Första året på Naturprogrammet med djurinriktning. Riktigt jobbigt, läskigt men kul.
Känner på mig att det kommer bli riktigt svårt. Har gått två hela skoldagar och är helt slut. Och imorgon är det dags igen..
Imorgon får vi reda på när, var och hur Ösby-bussarna går. Ska dit på onsdagar, en gång i veckan. Typ häst- och djurkunskap. LÄSKIGT!

Nu är det typ höst och vill verkligen flytta in Myra. Känner mig så ensam på mitt rum med två sömntutor (gerbilerna).
Mamma - om du läser det här - jag önskar verkligen det av hela mitt hjärta. A skulle tycka att det var jätteroligt, det har hon sagt. Och Myra skulle bli tamare. Tycker att jag skulle förtjäna det eftersom att jag kommer plugga massor :-)

Uzza mår bra. Har sprungit runt på gården i två timmar idag.

Men lite uppdatering om mig då;
- jag saknar mig dator extremt mycket. istället för att sitta vid den och göra bloggdesign så sitter jag och ritar, hur desperat får man bli!?
- mitt hår är gröönt.
- jag är tröttare än tröttast pg.a skolan.
- saknar datorn igen.
- jag vill vara känd, som vanligt. hah. men tänk att få träffa zac efron, chace crawford, dominic cooper, penn bagdley, johnny knoxville, dominic monaghan och många fler! jag döör -.-'

Nu ska jag fixelixa lite mat. Pussansvejsan.

Kommentarer
Postat av: Feliciaa

har du färgat håret grönt? :S

2008-08-27 @ 20:10:34
URL: http://greendaygirl.blogg.se/
Postat av: tiindra

Myra det är kanin eller hur???? Hur går det med din syrra om hon kommer in i huset??? Var inte hon allergisk????

2008-08-28 @ 00:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0