Anledningen

Anledningen till att jag aldrig är inne är för att jag har virus i min dator igen (jag sitter vid en annan dator nu). Förhoppningsvis så löser det sig framöver men till dess så får jag inte använda den.

Och lite uppdatering hemifrån:
Jag fotar numera tillfälligt med min grannes objektiv, tamron 70-300mm eller något liknande.

Kaninerna mår bra, men det är lite krångel med Myra. Hennes betéende har ändrats men jag jobbar med det.

- Och imorgon börjar skolan "igen". DNV, here I come!



Kan även passa på att be er bli medlem här:
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=97943
Gratis smink!

Nu ska jag ut till kaninerna igen. Jag kommer nog inte vara inne på ett tag nu, men ni vet varför. Ses kanske i skolan!
Puss&kram, skumbanan <3

Kommentarer
Postat av: CISSI

Hur har hennes beteende förändrats?



(svara helst i min blogg, inte för att jag vill ha fler besökare, jag är nöjd med det jag har, men för att jag ibland glömmer bort att kolla i andras bloggar efter svar på en fråga jag har ställt ;))

2008-08-19 @ 19:38:57
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0