29 augusti

Har inte något speciellt att säga, behövde bara skriva ännu ett onödigt inlägg.

Den här skoldagen har gått riktigt segt. Är redan 100% trött på skolan, orkar inte göra något annat när man kommer hem. Går ut till kaninerna sedan blir det enbart slöhet, hahah.
Men iallafall, har typ kemi-, spanska- och matteläxa över helgen. Matten minns jag inte ens att jag har fått, men den låg i min bok så jag har väl inget val.
Idag på svenskan hade vi bara massa test. Vi skulle t.ex skriva en kort berättelse om två bilar som hade krockat eller nåt, det var en tecknad bild till. Svårt, för vi fick inte mycket tid på oss. Skrev om några som hette Linda och Per, slå det du :-)

Nu ska jag ut till min älskadelillabus-Myra, som är på ett väldigt knasigt humör nu för tiden. Ibland surar hon, ibland är hon helt underbar och bara gosar upp sig sådär mysigt i nacken. Gosh, I love her.
Och nu ska vi inte glömma Uzza. Världens underbaraste naniiin. Min gamla dam! Finns alltid där för mig.
..och mina gerbiler är inte heller så dumma. Lite otama, men smarta :-) Idag har dom byggt ascoola tunnlar i spånet. Mina duktiga bebbar.

HAHA! Det där var om mina djur, det bara slank ur mig (förlåt till alla icke-djurintresserade som läser!).
Nu ska jag ut i mörkret själv. Läskigt. Önska mig lycka till!
Puss bloggen, eller som mormor skulle sagt; pöss blogg'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0