26 augusti

Skoldagen avslutades med 3 timmar textilslöjd, kul - not.
Aja, jag lever iallafall. Min dator blir kanske rensad i helgen, håller tummarna. Saknar den.

Imorgon är det Ösby som gäller! Jag går alltså på två olika skolor, och Ösby varje onsdag (hästkunskap, djurkunskap och djursjukvård), resten är på ksk. Riktigt så nice!

Har köpt regnjacka och sånt nu, tills alla skogspromenader i skolan. Inte så snyggt, men nödvändigt.
Och så har jag köpt en liten söt kalender så jag kan hålla koll på alla mina läxor och min sjätte Gossip Girl-bok (tror att det är sjätte, har missat den andra boken: ni vet att ni älskar mig, eller något liknande..). Minns inte vad den heter men bra är den! Är totalt jäkla asberoende av den underbara bokserien. PUSS PÅ DEN!

Nu ska jag måla ett till lager nagellack, rött. I övermorgon blir det rosa. Sedan ska jag nog sova lite eller nåt. Är förskyld och halsen värker..
.. men jag överlever nog, för imorgon ska jag till tågstationen klockan 10.55! Sovmorgon.com.

bye!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-08-26 @ 18:33:47
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: tiindra

Hmmmm...inte har grabben min pratat om nga praktiska kläder här hemma....Han har vissserligen regnplagg men inte super duper bra...

Han vill hellre lägga pengarna på snygga kläder till skolan :0)...Undrar om det stämmer???....

2008-08-28 @ 00:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0